Česta pitanja

1. OPĆENITO

Zašto odabrati PETS STEP?

Dokaz kvalitete je Pets Step obitelj koja se svakog dana širi i bogatija je za nove četveronožne članove u kojima beskrajno uživamo. Nakon što vidite zadovoljstvo vašeg ljubimca poslije druženja s nama, angažirati ćete nas ponovo!

Tko će šetati mog psa i dali šetate više pasa odjednom?
Trenutno šetnje obavlja samo jedna osoba koja ima više od 10 godina iskustva s psima. Osoba koju upoznate na sastanku, dogovorite predaju ključeva, bit će osoba koja će cijelo vrijeme šetati vašeg psa, osim u izvanrednim situacijama (kao što su slomljene noge, ruke, temperatura … ) tada će doći adekvatna zamjena koja će se jednako kvalitetno pobrinuti za vašeg psa kao vaša dosadašnja šetalica.

Koje je vaše radno vrijeme?

Radno vrijeme šetnji / obilaska:
Ponedjeljak – Petak  08:00 – 20:00 h
Subota  09:00 – 17:00 h

2. REZERVACIJE TERMINA

Zainteresiran sam za uslugu, kako mogu rezervirati termin?
Termin možete rezervirati putem email-a (info@petsstep.hr), Facebook-a ili porukom/pozivom na broj 095 / 900 58 44.  Većinom dana smo u šetnjama i obilascima pa ako se ne javim odmah, molimo Vas za strpljenje, kontaktirat ćemo vas prvom slobodnom prilikom. 

Koje informacije je potrebno dati prilikom rezervacije termina?
Kod javljanja, sljedeće informacije su nam bitne: koju uslugu želite, u kojem vremenskom periodu, gdje se nalazite, kojeg ljubimca imate, dob, ukoliko se radi o psima – koja je pasmina, kako se slaže s drugim psima, dali i kako reagira na mačke, dali je cijepljen … itd…  Što više informacija nam date, to bolje 😉 

Dali uvijek dolazite u vrijeme koje tražimo?
Kada su šetnje pasa u pitanju, strogo se držimo dogovorenog termina i Vaših zahtjeva. Psići imaju prednost ispred maca budući da macama nije hitno kada je nužda u pitanju, ukoliko se radi o maci koja treba dobiti terapiju u određeno doba bitno je da nam to napomenete kako bi mogli složiti raspored i staviti ju kao prioritet.

Što u slučaju nezgode? Tko pokriva troškove veterinara?
Prvenstveno trebate imati na umu da se trudimo spriječiti bilo kakve situacije koje bi mogle dovesti u opasnost ili situaciju da se ljubimac ozlijedi. Nažalost, ponekad je takve stvari nemoguće spriječiti, stoga preporučamo da nam ostavite kontakt i adresu veterinarske stanice u koju vodite svog ljubimca Poželjno je dati kontakt još jedne osobe kako bi ju mogli obavijestiti u slučaju da ste nam vi  nedostupni.

Sutra putujem i hitno mi treba usluga i nemam vremena za upoznavanje čuvalice/šetalice.

Ukoliko imamo slobodni termin rado ćemo vam izaći u susret. Skrećemo pozornost da je sastanak upoznavanja sa životinjom obavezan. Ukoliko nas želite angažirati odvojite vrijeme za polusatno upoznavanje. Ukoliko se javite manje od 24h prije traženog termina, cijena usluge uvećava se za 50%.

3. USLUGE

Hoćete li mog psa šetati istovremeno s psima drugih klijenata
Ne. Sve šetnje su individualne. Posvećujemo se samo vašem psu njegovim potrebama, dobi i razini aktivnosti koja mu je potrebna. Ukoliko želite da se vaš pas druži s drugim psima, nema nikakvih problema, otići ćemo s njim do obližnjeg parka (po vašoj preporuci i uputama) kako bi imao priliku uživati u psećem društvu.

Koliko dugo traje šetnja?
U ponudi imamo „malu“ šetnju u trajanju od 30 minuta i „veliku“ šetnju od 60 min. Ukoliko smatrate da vašem psu to nije dovoljno postoji mogućnost dogovora oko trajanja šetnje.

Dali možete nahranit mog psa nakon šetnje?
Naravno. Prilikom upoznavanja, pokazat ćete nam dozu i gdje stoji hrana, a mi ćemo sa zadovoljstvom nakon šetnje vašem psu dati svježu vodu i nahraniti ga.

Možemo li se čuti nakon šetnje da vidim kako je prošla šetnja?
Sa svim vlasnicima o čijim ljubimcima brinemo (bilo da ih obilazimo ili šetamo) smo u stalnom kontaktu. Ukoliko koristite aplikacije kao što su whats app ili viber, rado ćemo vam poslati fotke vašeg ljubimca da vidite kako provodimo zajedničko vrijeme.

Dali nudite uslugu šetanja i obilaska ljubimca iako je vani ružno vrijeme?
Da, trudimo se pružati uslugu 365 dana u godini neovisno o vremenskim (ne)prilikama. U slučaju najave na vremenskoj prognozi za groznim vremenom poput 5 metara snijega, kontaktirat ćemo se s Vama i dogovoriti što u slučaju da se ne uspijemo probiti do vas i vašeg ljubimca.     

Dali pružate uslugu šetnje ako prethodno nismo imali sastanak upoznavanja?
Inzistiramo na tome da tete šetalice i psi uvijek budu upoznati, kako bi vidjeli dali su se međusobno sprijateljili. S ovim uvjetom povećavamo i garantiramo zadovoljstvo u šetnji vašem psu.

Što ako nisam ostavio dovoljno hrane za svog ljubimca, a trenutno sam na putu?
Ukoliko nam ponestane hrane, obavijestit ćemo vas o tome. Rado ćemo otići u dućan kupiti hranu. Cijena odlaska po hranu je 100 kuna + trošak hrane.

4. NAČINI PLAĆANJA

Koje načine plaćanja prihvaćate?
Plaćanje se vrši isključivo na transakcijski račun.

Otkazivanje dogovorene usluge i vraćanje novca

Otkazivanje termina:
Praznici, blagdani, produženi vikendi
– Pets step zadržava ukupno uplaćeni iznos bez obzira koliko ranije je rezervirani termin otkazan.
Od 15. 05. do 15. 09.
– Pets step zadržava ukupno uplaćeni iznos bez obzira koliko ranije je rezervirani termin otkazan.
Od 16.09. do 14.5.
– 3 dana prije dogovorenog termina Pets step vraća 70% od ukupno uplaćenog iznosa.
– 24 sata prije dogovorenog termina Pets step zadržava ukupno uplaćeni iznos.

Produžavanje termina u periodu od 15. 05. do 15. 09.
Za svaki dan produžetka usluge van dogovorenog trajanja cijena će biti uvećana za 50%, što će biti iskazano u razlici na računu u odnosu na iznos plaćen ponudom.

Radno vrijeme i cijena za blagdane, praznike i nedjelje.

Radno vrijeme pružanja šetnji i obilaska ljubimaca je
Ponedjeljak – Petak  08:00 – 20:00 h
Subota  09:00 – 17:00 h  

Moguće je ugovoriti šetnju van radnog vremena. Cijena takve šetnje uvećana je za 50%.

Nedeljom su sve cijene uvećane za 50%.

Uskrs, Badnjak, Božić, Stara / Nova godina – radno vrijeme po dogovoru. Cijena za navedene blagdane uvećana je 100%.